Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ» ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΚΕΣΩ - ΦΩΤΟ



ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


     Το Δίκτυο Συνεργαζόμενων Φορέων για την Υγεία "Ακεσώ" επιθυμεί να ευχαριστήσει όλους όσους παρευρέθηκαν την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012 στο Πνευματικό Κέντρο Γραβιάς για να παρακολουθήσουν την ημερίδα με τίτλο «Ένα σχολείο πιο κοντά στους μαθητές». Ακόμα θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά όλους τους φορείς που συνεργάστηκαν για την πραγματοποίηση της ημερίδας (το Δήμο Δελφών – Δ.Ε. Γραβιάς, το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Γυμνασίου – Λυκείου Γραβιάς, την Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας Ν. Φωκίδας, το Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) και ιδιαιτέρως το Γυμνάσιο – Λύκειο Γραβιάς που είχε την πρωτοβουλία για την ημερίδα.

     Στόχος της ημερίδας ήταν να παρουσιαστούν στο ευρύ κοινό προγράμματα λειτουργίας της σχολικής τάξης, τα οποία ενισχύουν τη μάθηση, προάγουν την αλληλεγγύη και την αλληλοβοήθεια, μειώνουν τα ψυχοκοινωνικά προβλήματα (π.χ. ενδοσχολική βία), δίνουν έμφαση στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, και πάνω από όλα δίνουν το λόγο στους μαθητές, τους γονείς και τους καθηγητές.

     Η ημερίδα συντονίστηκε από τους μαθητές και σε αυτή παρουσιάστηκε από τους ίδιους το project «Ο λόγος στους μαθητές» (Student Voice) που εφαρμόστηκε τον προηγούμενο χρόνο στο Γυμνάσιο και Λύκειο Γραβιάς. Επίσης παρουσιάστηκαν, το πιλοτικό πρόγραμμα «Σχολεία Συνεργατικής Μάθησης και Πρόληψης» που λειτουργεί τα τελευταία χρόνια υπό την αιγίδα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και τα αποτελέσματα της Ημερίδας για τους εφήβους «Αφουγκράζομαι την Πραγματικότητα – Οραματίζομαι το Μέλλον» που διοργανώθηκε από το Δίκτυο «Ακεσώ» σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (Α.Κ.Μ.Α.), την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ν. Φωκίδας της Εταιρίας Κοινωνικής Ψυχιατρικής & Ψυχικής Υγείας, το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας και το Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Φωκίδας στις 28/1/2012. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ρόλο της συναισθηματικής σχέσης δασκάλου – μαθητή για την ενίσχυση της μάθησης.

Η ανταπόκριση των παραβρισκόμενων γονέων και εκπαιδευτικών ήταν θετική και δημιουργήθηκε επιτροπή με στόχο την επανάληψη της δράσης για καλύτερη ενημέρωση των κατοίκων της Φωκίδας.







Δεν υπάρχουν σχόλια: