Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Όσο πάει και θυμίζει... Άκη Τσοχατζόπουλο η υπόθεση του Γιάννου Παπαντωνίου.


Κάθε τόσο βγαίνουν πληροφορίες εναντίον του από τις διωκτικές αρχές κι ο ίδιος επιδίδεται σε λογική διαψεύσεων και απειλών για μηνύσεις.
Το όνομα του πρώην υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Εθνικής Άμυνας, φιγουράρει σε αυτά των 7 πολιτικών (πρόκειται, επίσης, για τους νυν βουλευτές της ΝΔ Άρη Σπηλιωτόπουλο και Νικήτα Κακλαμάνη, τους πρώην βουλευτές του ίδιου κόμματος Γιώργο Βουλγαράκη και Φεβρωνία Πατριανάκου και τους πρώην υπουργούς και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Τάσο Μαντέλη, Γιάννη Ανθόπουλο και Απόστολο Φωτιάδη) που έχουν μπει, σύμφωνα με δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας Real News, στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ.
Σχολιάζοντας το δημοσίευμα ο άλλοτε "τσάρος" σημειώνει:«Με οργή και αγανάκτηση διαψεύδω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα απίστευτα ψεύδη και τις κακοήθειες κυριακάτικης εφημερίδας ότι δήθεν πέρασαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό τάχα της συζύγου μου. Η εργολαβία λάσπης και χυδαιότητας εναντίον μου και σε βάρος της συζύγου μου συνεχίζεται. Θα απαντήσω στους συκοφάντες μου με όλα τα μέσα που έχω στη διάθεσή μου".
Αυτά δεν έλεγε κι ο Άκης;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ !!! ΓΙΑΝΝΟ ΟΥ ΟΥ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ ! Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥΗ Ο ΑΚΗΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΕΙ Ο 4ος ΓΙΑ ΞΕΡΗ !!! ΜΕΣΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ! ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΟΥ Ο ΤΖΕΦΡΥ !!! ΤΟ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ !!!~