Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Παράπονα για το ΚΤΕΛ Φωκίδας


 
Kαι, μέσα σ' όλα τ' άλλα κάτι πρέπει να γίνει κ με τους οδηγούς του ΚΤΕΛ Φωκίδας. Το θέμα είναι σοβαρό και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί! Επειδή ταξιδεύω συχνά πυκνά, γίνομαι μάρτυρας διαφόρων εξωφρενικών συμπεριφορών!

Η απαξίωση των οδηγών προς τους επιβάτες - πελάτες είναι ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν κάποιων αρμοδίων! Οι τουρίστες πχ που τιμούν το νομό μας για να επισκεφτούν τους Δελφούς, αντιμετωπίζονται με αγένεια και ειρωνεία πολλές φορές, μόνο κ μόνο γιατί δεν γνωρίζουν τη γλώσσα! περίπου στην ίδια κατάσταση βρίσκονται κ οι Έλληνες που θα "τολμήσουν" να ρωτήσουν η να ζητήσουν κάποια πληροφορία η ακόμη να κάνουν κάποια παρατήρηση, πχ να μη μιλάνε στα κινητά τους όταν οδηγούν, να φτιάξουν τα παράθυρα των πούλμαν που όταν βρέχει τον χειμώνα μπαίνουν νερά, να ρυθμίσουν τον κλιματισμό ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, να ανοίγουν κ τις 2 πόρτες όταν υπάρχει πολύς κόσμος για να εξυπηρετηθεί κλπ. Δηλαδή τα αυτονόητα! Δεν φτάνει που έχουμε την ηχορύπανση από τα "σκυλάδικα" που είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε κατά τη διάρκεια του ταξιδίου η την οφθαλμορύπανση από τα χιλιάδες αρκουδάκια και τα διάφορα άλλα αντικείμενα που κρέμονται δεξιά αριστερά έχουμε και την αγένεια τους , επειδή οι περισσότεροι από αυτούς είναι κ ιδιοκτήτες των πούλμαν κ έχουν την εντύπωση πως μπορούν να ενεργούν κατ' αυτόν τον τρόπο! Λες και μας μεταφέρουν δωρεάν! φυσικά δεν μιλάω για όλους, μιλάω γι αυτούς που δεν έχουν ίχνος παιδείας κ οι περισσότεροι δυστυχώς είναι κ νέοι σε ηλικία! μήπως λοιπόν θα έπρεπε να εντοπιστούν (πράγμα εύκολο κ ανέξοδο) και να πάρουν μαθήματα σωστής συμπεριφοράς επιβατών από τα ΚΤΕΛ Φωκίδας, για να γίνεται και το ταξίδι μας πιο ανθρώπινο μιας και το εισιτήριο στοιχίζει, περίπου όσο είναι σημερινό μεροκάματο;;;; ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 
Το διαβάσαμε στο facebook

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

einai oi mpastounoblaxoi pou poulhsan ta gidia kai phra poulman..gi auto mhn baloun ta klamata otan tha pesoun oikonomika falimento exo.

Ανώνυμος είπε...

Μπαστουνοβλαχοι μαλλον ειστε με τα σχολια που κανετε χωρις να ειστε γνωστες.κανεις σας δεν μας ειπε πως συμπεριφεροντε οι επιβατες στις περιουσιες των ιδοκτητων που πολλες φορες αγγιζουν τις 300.000 ευρω.μην βλέπετε τα πράγματα μονόπλευρα λοιπον..

Ανώνυμος είπε...

Επειδή έχω ταξιδέψει με το ΚΤΕΛ αρκετά, να λέμε την αλήθεια. Ότι το ΚΤΕΛ τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί πολύ. Πάει καιρός που έχω να δω οδηγό να συμπεριφέρεται άσχημα σε οποιονδήποτε, τουρίστα ή όχι.

Πρόβλημα είναι το ότι βάζουν όρθιους στην καλύτερη μέχρι την Αράχωβα.

Όσο για την οφθαλμορύπανση δυο οδηγοί είναι που τα έχουν έτσι με περίσσιο γούστο ...
Περιθώρια υπάρχουν πολλά για βελτίωση ακόμη.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ 8:45.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΣΟΠΑΝΑΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΡΝΑΡΟΥΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΟΥΝ,ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ 60ΧΛΜ ΠΟΥ ΠΛΕΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΓΥΦΤΟΦΑΜΕΛΙΕΣ,ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.