Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Μαθήτρια Μουσικού Σχολείου σε κυβέρνηση: "Δεν είμαστε 5 χρονών, καταλαβαίνουμε ότι μας λέτε ψέματα" VIDEO

Τι δήλωσε μαθήτρια μουσικού σχολείου για τις περικοπές στην παιδεία. Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης

Σφοδρή επίθεση εναντίον των εκπροσώπων των κοινοβουλευτικών κομμάτων εξαπέλυσε νεαρή μαθήτρια μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ.
Η ίδια βρέθηκε στην Αθήνα από την περιφέρεια με αφορμή τους εορτασμούς για την 28η Οκτωβρίου.
"Σας ρωτάω ευθέως, κοιτάξτε με στα μάτια και πείτε μου τι θα κάνετε για εμάς. Μας κόβουν τα πούλμαν, μας κόβουν το φαγητό, είμαι δευτέρα λυκείου και έχω κάνει μόνο μια χρονιά από το όργανο επιλογής μου. Είναι κρίμα να έχω μπει σε μουσικό σχολείο και να μην μπορώ να κάνω μάθημα.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
 

Μαθήτρια Μουσικού Σχολείου από CDemo83

Δεν υπάρχουν σχόλια: