Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Πάνε για "κανόνι" τα super market Βερόπουλος; Καταγγελία αναγνώστη...


Αγαπητοί φίλοι του tromaktiko, η κατάσταση τους τελευταίους 3 μήνες στα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, όπου εργάζομαι, δεν έχει προηγούμενο. Μετά τις 2 απανωτές μειώσεις του μισθού μου (35% περίπου), τις οποίες δέχθηκα δεδομένου της οικονομικής κατάστασης που... η Ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, από το καλοκαίρι και μετά έπαψαν να μας...πληρώνουν κυριολεκτικά.
Στο ερώτημά μου σε ανώτερό μου, γιατί τους τελευταίους μήνες, ο τραπεζικό μου λογαριασμός όπου πληρώνομαι, πιστώθηκε με...45 ευρώ (!) η απάντησή τους ήταν αφοπλιστική. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΡΗΤΑ!!!
Τρεις μήνες τώρα, αντιμετωπίζουμε το ίδιο "έργο" με έναντι που φτάνουν για να ζήσουμε μόνο για 2 μέρες.
Ρωτάω εγώ τώρα.
Η διοίκηση του Βερόπουλου μήπως κάνει το γνωστό κόλπο άλλων επιχειρήσεων (Κωστόπουλος, Sprider stores, Κατσέλης και άλλοι), δηλάδη τη "μπάζα" του με όσα περισσότερα μετρητά μπορεί να μαζέψει και μια ωραία πρωία, βρούμε τις πόρτες κλειστές και την εταιρεία πτωχευμένη;
Μήπως αυτό είναι ένα κόλπο της διοίκησης, για να μας κάνουν να παραιτηθούμε, χωρίς αποζημίωση;
Ερωτήματα και απορίες, που είναι εύλογα και θα είχε κάθε απλήρωτος εργαζόμενος.
Εύχομαι, τα σενάρια που φαντάζομαι, να είναι μόνο της φαντασίας μου και να μην επαληθευτώ.
Γιατί, αν όντως επαληθευτώ, θα μείνουν πολλοί εργαζόμενοι άνεργοι.
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: