Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Δημοτικές εκλογές Δ. Δελφών… Καταγγελία. "Κι όμως! Χυδαιολογίες δύο μήνες μετά τις κάλπες!"

Από Καλή (κατά το δυνατόν) σκοπιά.
Με ρώτησαν γιατί η στήλη υπογράφεται «το αδέσποτο»; Είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω.
Στις 15 Ιουλίου, δηλαδή ύστερα από τις Δημοτικές εκλογές, κυκλοφόρησε στην Καλοσκοπή ένα ανυπόγραφο, τρισέλιδο κείμενο, στο οποίο βρίζονταν με χυδαίους χαρακτηρισμούς ο κ. Κώστας Χαμηλός, μέλος του σημερινού Τ.Σ. της Καλοσκοπής, ο κ. Γιώργος Κόλλιας, ο οποίος ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «Πολίτες στο προσκήνιο» και μερικοί άλλοι άνθρωποι, οι οποίοι υποστήριξαν είτε τον συνδυασμό των κ. Κόλλια και Χαμηλού στον πρώτο γύρο των εκλογών είτε τον συνδυασμό του κ. Θ. Παναγιωτόπουλου στον πρώτο ή στον δεύτερο γύρο. Ο γράφων τη στήλη δέχθηκε καμιά τριανταριά χαρακτηρισμούς, ένας από τους οποίους ήταν «το αδέσποτο»
Μου άρεσε αυτό! Δέχθηκα τον χαρακτηρισμό, αφού με διαχώριζε από τον άγνωστο συντάκτη του ανυπόγραφου κειμένου, ο οποίος, προφανώς, είναι οικόσιτο.
Συμπτωματικά (θέλω να πιστεύω)αυτό το κείμενο είχε να πει καλά λόγια μόνο για τον τέως πρόεδρο και νυν αντιπρόεδρο της Καλοσκοπής.
Το κείμενο βρίσκεται στη διάθεση του «αδέσποτου», της εφημερίδας «ΦΩΚΙΚΟΙ ΚΑΙΡΟΙ», της ιστοσελίδας «ΚΑΡΤΕΡΙΑ» και της ιστοσελίδας «Καλοσκοπή – κουκουβίστα», η οποία, μάλιστα, το ανήρτησε με την σύμφωνη γνώμη των εξυβρισθέντων στις18/7/2014. Σύντομα θα βρίσκεται και στη διάθεση της εισαγγελικής αρχής. Κάθε πράγμα στον καιρό του.
* * *
Κουίζ: ποιός μοίραζε το ανυπόγραφο χυδαιολόγημα στην Καλοσκοπή και μάλιστα χέρι με χέρι;
το αδέσποτο
 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είναι καποια ζωα που εκαναν πολύ κακο στον τοπο και σε ολους μας και δεν θελουν να καταλαβουν ότι το παρτυ τους τελειωσε. Καλη η ανοχη και η συγχωρεση αλλα αν δεν θελουν να καταλαβουν με το καλο, όποιος του δοθει η ευκαιρια ας γδαρει ζωντανα, μεταφορικα και στα πλαισια του Νόμου παντα, τα πιο θρασίμια να χωθουν στην τρυπα τους και οι υπολοιποι γιατι πολύ κουρασανε και εχουν αρχισει να εξοργιζουν. Ποσος φανατικα καλος μπορει να παραμενει καποιος χωρίς να καταντάει μ@λ@κ@ς;