Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Vanessa Mae: «Οι Έλληνες έχουν μια πλούσια πολιτιστική κουλτούρα & νιώθω ιδιαίτερα όταν παίζω για αυτούς»



Aνάμεσα στη «βασίλισσα του βιολιού» Vanessa Mae και στο ελληνικό κοινό, αδιαμφισβήτητα υπάρχει μια αμοιβαία σχέση αγάπης και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα κάθε φορά που η πανέμορφη καλλιτέχνις δεν χάνει την ευκαιρία να επισκεφθεί τη χώρα μας.


Έτσι, λίγο πριν ανέβει -και πάλι- στη σκηνή του Ηρωδείου στις 12/09 για ένα μοναδικό show εφ' όλης της ύλης, η Vanessa Mae μίλησε στο in.gr.

Έχεις έρθει στην Ελλάδα αρκετές φορές. Πώς νιώθεις όταν παίζεις κάτω από τον Παρθενώνα και ποια η γνώμη σου για το ελληνικό κοινό;
"Με εντυπωσιάζει πάντα ο χώρος και η ιστορία του, επίσης το βρίσκω συναρπαστικό που παραμένει προσβάσιμο μέχρι σήμερα. Οι Έλληνες έχουν πίσω τους μια πλούσια πολιτιστική κουλτούρα και αυτό με κάνει να νιώθω ιδιαίτερα όταν παίζω για αυτούς."
Πες μας μερικά πράγματα για τη συναυλία σου στην Αθήνα στις 12/09 στο Ηρώδειο;
Θα συνοδεύομαι από την μπάντα μου, μια ορχήστρα και χορωδία. Η μουσική στα live μου ποικίλει, περιλαμβάνοντας από ατμοσφαιρικά εσωτερικά κομμάτια, συνοδεία μόνο ελάχιστων μουσικών, έως πληθωρικές συνθέσεις με ένταση και ελευθερία και τη συμμετοχή όλης της ορχήστρας. Είναι αδύνατον να προσδιορίσεις το στυλ μου, καθώς το ρεπερτόριό μου "αγγίζει" διαφορετικά μουσικά θέματα, έτσι πάντα περιγράφω την κάθε ζωντανή μου εμφάνιση ως μια μοναδική μουσική περιπέτεια.

Ποιον έλληνα μουσικό γνωρίζεις και θαυμάζεις;
Απόλαυσα τη συνεργασία μου με τον Vangelis (Βαγγέλης Παπαθανασίου) στο παρελθόν.

Τι μουσική ακούς στον προσωπικό σου χώρο;
Αυτό το καλοκαίρι -κυρίως- έχω κάνει ένα «ανακάτεμα» vintage μουσικών -Fleetwood Mac, Supertramp, Serge Gainsbourg, κ.λπ.

Πως ήταν ως εμπειρία η συμμετοχή σου στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Sochi το 2014 και ακόμη, θα ήθελα το σχόλιό σου για όλα αυτά που γράφτηκαν από τα Μέσα σχετικά με τον αγώνα σου στη Σλοβενία.
"Έχω επισκεφθεί πολλές φορές χειμώνα τη Ρωσία, για αυτό μου φαινόταν διασκεδαστική ιδέα να επισκεφθώ ακόμα μια φορά τη Ρωσία για να κάνω σκι. Στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες δεν συμμετέχουν μόνο επαγγελματίες αθλητές αλλά και σκιέρ από όλο τον κόσμο, έτσι θεώρησα πως δεν έπρεπε να χάσω την ευκαιρία να πάω στο Sochi το 2014. Όταν μου αρέσει κάτι προσπαθώ να κάνω τη στιγμή να διαρκέσει, αλλά φαίνεται ότι έχω την ίδια φιλοσοφία ακόμη και όταν αγωνίζομαι! Παίρνοντας μέρος στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν μια αξέχαστη εμπειρία και ήταν υπέροχο να έχω τόσο μεγάλη υποστήριξη, αλλά συγχρόνως τράβηξα πάνω μου ένα τρελό ποσοστό προσοχής σε όλη τη διάρκεια τους -φανταστείτε ότι ένας από τους επισήμους των Ολυμπιακών ήταν στο σημείο εκκίνησης και μου ζήταγε μια φωτογραφία πριν ξεκινήσω τον αγώνα μου! Απο όσο γνωρίζω, ένας σκιέρ που εκπροσωπούσε το Ισραήλ και ένας σκιέρ που εκπροσωπούσε το Σαν Μαρίνο ευτυχώς κατάφεραν να προκριθούν στο Sochi το 2014 στη Σλοβενία. Ήταν κάτι σαν μια ευλογία της τελευταίας στιγμής, καθώς όλοι οι προηγούμενοι αγώνες είχαν ακυρωθεί λόγω της κακής ποιότητας του χιονιού. Έχω συνδέσει την Ελλάδα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς διατελώ μέλος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής για τον Πολιτισμό και ελπίζω, όταν σύντομα ξαναεπισκεφτώ την Αθήνα, να αντλήσω νέα έμπνευση..."  


κλίκ εδώ :

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tgb0jK143MI#t=0

Συνέντευξη: Τζωρτζίνα Ντούτση
www.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: