Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ανταπάντηση Χ. Παναγιωτόπουλου σε Ε. Τζαβάρα : ‘Σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα να γίνω δημοτικός εμειβόμενος μελετητής”

Ανταπαντά στην πρόεδρο του Σερνιακίου κα Ε. Τζαβάρα ο δημοτικός σύμβουλος κος Χ. Παναγιωτόπουλος και ισχυρίζεται ότι απλά κατέθεσε την πρόταση του για το χωριό, όπως θα το πράξει και για άλλες Τ.Κ. της Δ.Ε. Άμφισσας.


 Εκείνο όμως που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι όταν τονίζει ότι “σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα να γίνω δημοτικός αμειβόμενος μελετητής” και ταυτόχρονα το σημείο που αναφέρεται στην πίστα αναρρίχησης με “τον κο Σωτηρόπουλο να αναφέρει ότι κοστίζει 25.000 και η κα Τζαβάρα 1.000.000!

Αναλυτικά η απάντηση             
Κυρία Πρόεδρε,

Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα όμορφα λόγια που μου γράψατε.
Την Τρίτη 30/9/2014 το πρωί διάβασα στο καφενείο την απάντηση σας στην εφημερίδα η << Ώρα της Φωκίδας>> σχετικά με την δημοσίευση που είχα κάνει για το Σερνικάκι, και κυρίως στεναχωρήθηκα γιατί ήταν εμφανές ότι δεν είχατε διαβάσει το άρθρο μου ή προσπαθήσατε να μην κατανοήσετε την σκέψη μου.
Σίγουρα βιαστήκατε να απαντήσετε καθώς θα σας έχει γίνει αντιληπτό ότι έχω γράψει και καταθέσει προτάσεις και για άλλη τοπική κοινότητα και θα το πράξω για όλο τον παλαιό Δήμο Άμφισσας κλέβοντας λίγο από τον ελεύθερο χρόνο μου.
Σίγουρα δεν οφείλατε να απαντήσετε στην εφημερίδα και σε εμένα μιας και εγώ απευθύνομαι με τα γραφόμενα μου στο τι πρέπει να πράξει ο Δήμος και το τι πρέπει να ζητήσει η τοπική κοινωνία από τον Δήμο, καταθέτοντας την προσωπική μου άποψη χωρίς να θέτω ευθύνες σε κανέναν.
Σίγουρα και με βάση την πείρα που έχω σαν αυτοδιοικητικός γνωρίζω τον ρόλο που μου ανέθεσαν οι συμπολίτες μας ως ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ  και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να γίνω ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ.

Κυρία πρόεδρε,
Για να μην κουράσω θα αναφέρω από το κείμενο μου τα εξής <<το κυκλοφοριακό πάρκο εδώ και χρόνια έχει εγκαταλειφτεί και δεν λειτουργεί όπως πρέπει, σήμερα γνωρίζουμε ότι έχει ενταχθεί σε χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ για την επισκευή του και την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού…………..>> εσείς καθώς και οι συμπολίτες μας μπορούν να διαβάσουν και να συγκρίνουν τι έγραψα εγώ και τι απαντήσατε εσείς ώστε να βγουν τα ανάλογα συμπεράσματα, επίσης στην <<Ώρα της Φωκίδας >>στο φύλο της 1/10/2014 ο συνάδελφο σας κος Σωτήρης Σωτηρόπουλος αναφέρει ότι η πίστα αναρρίχησης στην Άμφισσα θα στοίχιζε 25.000,00 ευρώ ενώ εσείς στην απάντηση σας αναφέρετε ότι θα στοίχιζε 1,000,000,00 ευρώ, σίγουρα κάπου υπάρχει ένα κενό.


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

30 9 14 ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ .ΑΛΛΟΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ.ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ.....

Ανώνυμος είπε...

εχει λαμψει δια της μετριοτητας στο παρελθόν ο κ.μπάμπης

Ανώνυμος είπε...

ΗΘΕΛΕΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ''ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ''ΕΛΑΙΩΝΑ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ,ΤΙΜΗ ΤΟΥ.ΜΠΑΜΠΗ ΕΚΤΙΘΕΣΕ.ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ''ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ''ΕΛΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Ανώνυμος είπε...

ποσα εχεται εισπραξει κ. Παναγιωτοπουλε απο το επιμελητηριο και ποσα απο την αναπτυξιακη του επιμελητηριου;

Ανώνυμος είπε...

to keno poy yparxei einai sto kefali toy panagiotopoyloy

Ανώνυμος είπε...

τι το ηθελες ρε μπαμπη,να τα αποτελεσματα