Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

"Ποίηση" ακατάλληλη για ανηλίκους..



Σήμερα θα ασχοληθούμε με την ποίηση.

 Δαχτυλομπογιές
 "Εγώ σκυφτός -κάθε μπρούμυτα- δαχτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη / Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου χτυπάει την πόρτα του αμετάκλητου /Τυφλώνομαι από το φως του /Ορώ"
 __________________________________
Ανδρόγυνο
  "Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου / κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου / όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση / Έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο"

_________________________________________________________________________________
Και να παίρνουν μπρος οι
πυροκροτητές
και κείνη να σφίγγει
το φυτίλι στον κόλπο της να
καθυστερήσει την
έκρηξη
να ζήσει ολοκαύτωμα
Λάμψη!



(Αυτή)- Τι είναι ο κόλπος μου;
(Αυτός)- Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να
τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα
(Αυτή)- Σύριγγα, ή σήραγγα;
(Αυτός)- Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες
(Αυτή)- Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους;
(Αυτός)- Όλοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το
νόστο της μήτρας
(Αυτή)- Της δικής μου μήτρας;
(Αυτός)- Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα
(Αυτή)- Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ ι κ ή μ ο υ μήτρα


Τα ποιήματα που μόλις διαβάσατε είναι του νέου αναπληρωτή υφυπουργού Παιδείας, Τάσου Κουράκη. Θα ήταν απρεπές εκ μέρους μας να σχολιάσουμε οτιδήποτε άλλο. Όλα για την τέχνη...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτούς ψηφίσαμε. Ας τους λουστούμε...Καλά τι αηδίες είναι αυτές...Αυτό είναι τέχνη; Τρίζουν τα κόκαλα πολλών...

Ανώνυμος είπε...

Αν αφησεις μια αλογοουρα και γραφεις τετοιες μαλακιες ξεδιαντροπες παιδι μου , μπορει μια ημερα να γινεις και Υπουργος Παιδειας , αρκει να δηλωσης αριστερος προοδευτικος . Παντα ειχα μια απορια , τι παει να πει αριστερος και προοδευτικος .

Ανώνυμος είπε...

Σε λιγο θα μας βαλετε και την τσοντα του Σακελαριδη με το καρωτο!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ, Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΝΥΧΤΩΝΕΙ..Η Π@@@@Α ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ..
ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ !!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΟΣ ΤΙ ΑΗΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΟΙ ΧΑΣΙΚΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ.....ΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΩΣΕ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

5.28 εσυ που εισαι γραμματιζουμενος προσεχε διοτι απο κατω υπαρχει και το κεραμιδι με τα καρβουνα , προσεχε την πτωση !!!

Ανώνυμος είπε...

Η ανωμαλία στο μεγαλείο της. Να δεις που θα βάλουν αυτή την ποίηση στα νέα βιβλία να κάνουν ανάλυση τα παιδιά μας . Όσο για το αποτέλεσμα της Κυριακής...κρατήστε την καρδούλα σας...