Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Τα νέα της Ιτέας μας σε 5΄λεπτά! (γιορτή της πόλης) #1


(με τα μάτια του Μύρκα…)



Έχω ημέρες να γράψω κάτι στο Blog, είναι η αλήθεια. Είναι όμως που έχω αφιερώσει όλο μου τον ελεύθερο χρόνο στην εθελοντική βοήθεια για τη διοργάνωση των εκδηλώσεων για τα γενέθλια της πόλης μας!
Όλη την ημέρα με στέλνουν και βγάζω φωτοτυπίες, φτιάχνω κουβάδες γαλλικούς καφέδες, με στέλνουν στο περίπτερο να αγοράσω τσιγάρα, ΩτΦ και Αγών της Ιτέας, και στις δέκα με στέλνουν για τυρόπιτες στον Κουτούλα…   Ίσως να έχουν καταλάβει πως είμαι τίγκα στα ψυχολογικά αυτόν τον καιρό, και το μάτι μου γυαλίζει λίγο, και φοβούνται να μου δώσουν τίποτα σοβαρό… Αλλά τι να κάνεις; Ο κάθε ένας βοηθάει όσο μπορεί κι αυτό πρέπει!
Μιας και είμαι μέσα στα κεκλεισμένων-των-θυρών συμβούλια, βαθειά μέσα στις στοές, έχω να σας μεταφέρω μία κόντρα μεταξύ της επιτροπής εκδηλώσεων και του Αντιδημάρχου. Οι μεν ήθελαν να φέρουν στις εκδηλώσεις Βραζιλιάνικο, γυμνόστηθο μπαλέτο, κατευθείαν από το Σαμποδρόμιο, ο δε Αντιδήμαρχος ήθελε παραδοσιακές pole-dance χορεύτριες από την Ουκρανία - κάτι ορφανά από τον πόλεμο που γνώρισε στην πρόσφατη επίσκεψη του εκεί… Τα πνεύματα είχαν ανάψει και η γιορτή κόντεψε να σχολάσει πριν καν αρχίσει. Βλέποντας το διαφαινόμενο αδιέξοδο, πήρα το θάρρος και πρότεινα να φέρουμε, αντί για Βραζιλιάνες, κάτι φίλες μου από την Αγ. Βαρβάρα, με το μελαμψόγυφτε τους χρώμα είναι φτυστές κρεολές, να τους μάθουμε και δυο- τρεις κουβέντες (Sao Paolo, Rivaldo, Interlagos, Παρτίντο ντος Τραμπαχαντόρες (εργατικό κόμμα)  κτλ. Και θα μας έρθει και φτηνότερα! Η πρόταση, όχι απλά πέρασε παμψηφεί, αλλά το πήγαν και παρά πέρα.
Για να το κάνουμε πιο πιστευτό θα πούμε ότι: «Θέλοντας να τιμήσουμε και να εδραιώσουμε - να συσφίξουμε τις σχέσεις των δύο κρατών (Ιτιωτών και Βραζιλιάνων) θα μετονομαστεί η πλαζ «Αναγνέικα» σε «Kopa Cabaña». Μετά από πολλές ενστάσεις (Ξέρεις “Ο Ανάγνος είναι Ιτιώτης. Ο Κόπας τι είναι;…”  κτλ), η επιτροπή υποχώρησε, και τελικά θα ονομαστεί σε πλαζ «Santa Ανάγνο» (το «a» θέλει και ξαπλωτή γραμμούλα από επάνω...)
Αυτά.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οταν δεν εχεις εμπνευση καλό θάναι να μη γράφεις(γενικό καλό) Πες μας πάντως εκεί βαθιά μέσα στις στοές που εισαι μήπως ξέρεις γιατί και ποιος αντιδρά στη δωρεά νεας περίφραξης ,σύμφωνη με όλες τις προδιαγραφές και τις ιδιοτροπίες των τοπικών αρχόντων, στις μπασκέτες στην πλατεία Καραγκούνη, που κάνει ο απέναντι διαμένων, δεινοπαθών κάτοικος;