Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Για το δημοσίευμα: "Επιτέλους το Λιμεναρχείο Ιτέας θα κάνει την Εργασία για την οποία είναι υπεύθυνο;;; " - Απαντήσεις-Σχόλια στους Σχολιαστές.


Εκ του Αρθρογράφου του Κειμένου.

Απαντήσεις-Σχόλια στους Σχολιαστές.
1.του 14 Μαΐου 10:15.
α) Ο Νόμος εφαρμόζεται όταν η παράβαση Εμπίπτει στην Αντίληψη του Οργάνου της Τάξης. Για να πέσει στην Αντίληψη του Οργάνου της Τάξης πρέπει το "'Όργανο" να επιβλέπει (όσο το επιτρέπουν οι Συνθήκες) τους χώρους Ευθύνης του, πολύ περισσότερο όταν του γίνονται επώνυμες καταγγελίες.
β) Η Αδιαφορία μου στις πινακίδες προήλθε από την Χρόνια Ατιμωρησία όσων παρκάρουν στο Συγκεκριμένο σημείο με την Ανοχή των Αρμοδίων. Εγώ επειδή είχα Πινακίδες Αθηνών πιθανόν θεωρήθηκα εξαίρεση. Εξάλλου αποδέχθηκα το πρόστιμο και συνεχάρηκα τα όργανα αυτοπροσώπως για την σωστή τους ενέργεια.
2.του 14 Μαΐου 10:59.
Αν διαβάσεις "φίλε" μου Ιστορία θα καταλάβεις ότι για όλα τα πράγματα υπάρχει ένα χρονικό σημείο "αφετηρίας" για μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, ένα έναυσμα. Στην δική μου περίπτωση το Θέμα της Αδιαφορίας κάποιων υπευθύνων στο θέμα που συζητάμε ήταν κάτι που με προβλημάτιζε καιρό. Γι' αυτό το περιστατικό , μου έδωσε την ευκαιρία να σχολιάσω τα "κακώς κείμενα" και ιδίως τα Επικίνδυνα Παρκαρίσματα (Επαναλαμβάνω Έμπροσθεν των Τραπεζών και στην Στροφή ΜΙΑΜΙ και Σταθμός Λεωφορείων).
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνω κατ' εσέ;;;
Θα ήταν καλύτερα να "έσβηνα" την κλήση και να άφηνα τα πράγματα να "κυλάνε" παρά την δυσφορία μου για την Αδιαφορία ή την επιλεκτική απόδοση Δικαιοσύνης κάποιων "Αρχών", που συνεπάγεται κινδύνους Ατυχημάτων;;;.
3.του 14 Μαΐου 10:59
α) Γραφικός μπορεί να είμαι, εσύ όμως δεν μπορείς να ξέρεις ούτε το πως ούτε το γιατί. Ο λόγος είναι ότι η Αντίληψή σου μοιάζει με κείνον τον "άνθρωπο" που του δείχνουν τον Ήλιο και αυτός κοιτάζει το Δάχτυλο και αυτό στην καλύτερη των περιπτώσεων.
β) Γελοίος δεν μπορεί να είμαι αφού αναγκάζεσαι να με "Λούσεις" με χαρακτηρισμούς που αποπροσανατολίζουν από το Ζητούμενο που είναι ο 'Έλεγχος του Άναρχου Παρκαρίσματος και άλλων παραβάσεων στην Παραλιακή της Ιτέας τη Ανοχή και Εθελοτυφλία των Υπευθύνων.
γ) Ανάθεμα δεν έριξα, το μόνο που έκανα είναι να Σου υπενθυμίσω την Ευθύνη σας.
δ) Εγώ παραδέχτηκα το λάθος μου και πλήρωσα το παραδέχομαι. Επίσης γράφω αυτά για να βελτιωθώ εγώ, αλλά και ΕΣΥ;;;
ε) Αν δεν είναι σωστός Πολίτης αυτός που παραδέχεται το λάθος του, πληρώνει και θέλει να μην διατρέχουν κίνδυνο οι Συμπολίτες του, τότε ποιός είναι; ΕΣΥ ρε "Μάζωμα" της Συμφοράς;;
στ) 'Έπρεπε να αφήσεις να περάσει τουλάχιστον ένα λεπτό από την παραπάνω καταχώρηση (και τα δύο άρθρα γράφτηκαν συμπτωματικά στις 10:59)να φανεί ότι είστε πολλοί οι Ενδιαφερόμενοι για τα κοινά.
Πέραν όλων αυτών, Παραμένω στην Θέση μου. Το Λιμεναρχείο να κάνει την Δουλειά του ΣΩΣΤΑ προς αποφυγήν ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ σε όλο το χώρο Ευθύνης του και για να το κάνει αυτό πρέπει να αλλάξει νοοτροπία και αντίληψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βρε Αφήστε τους Λιμενικούς στην ΝΙΡΒΑΝΑ τους.Γιά ένα ήσυχο μεροκάματο δουλεύουν οι Ανθρωποι.Μην τους βάζετε ΔΥΣΚΟΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Μετα το χθεσινο αρθρο σημερα εβγαλαν δυο του Λιμενικου απεναντι απο την Ε.Τ. αλλα το μετρο σιγουρα θα ειναι προσωρινο . Τωρα μερικοι που νομιζουν οτι μπορουν να παρκαρουν οπου και οπως θελουν ας συνταχθουν με τον χθεσινο γελοιο !!