Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Σαμαράς από ΚΑΤ: «Μην ανησυχείτε! Τα μνημόνια θα τα σκίζω με το άλλο χέρι!»

samaras12Σε μία γραπτή ανακοίνωση που σκοπό έχει να καθησυχάσει τον ελληνικό λαό προέβη το απόγευμα της Τρίτης από το ΚΑΤ όπου και νοσηλεύεται (ύστερα από τον κάταγμα που υπέστη στον αγκώνα), ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Ακολουθεί αναλυτικά η επιστολή του πρώην πρωθυπουργού από το νοσοκομείο:
«Ελληνίδες και Έλληνες,

Όλοι εσείς που είμαι σίγουρος ότι βυθιστήκατε σε βαθύ πένθος αμέσως μόλις πληροφορηθήκατε για το χθεσινό μου ατύχημα.

Κατ΄αρχάς θέλω να υπογραμμίσω πως όλα αυτά που έχουν αρχίσει να διαδίδονται σχετικά με την αιτία του χτυπήματός μου είναι αισχρές συκοφαντίες των Συριζαίων.
Δεν έπαιξα κανένα μπάσκετ με τον γιο μου.
Οι απόφοιτοι της αντρικής σχολής παίζουν μόνο αντρικά αθλήματα όπως είναι το ποδόσφαιρο.

Το κάταγμα στον αγκώνα το έπαθα πάνω στο σκίσιμο μνημονίων που όπως σας έχω εξομολογηθεί και δημοσίως στο παρελθόν πραγματοποιώ καθημερινά και αδιάκοπα.
Δυστυχώς, το απόγευμα της Δευτέρας αποφάσισα να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να σκίσω πάνω από 100 μνημόνια, αριθμός ο οποίος μέχρι χθες αποτελούσε και το προσωπικό μου ρεκόρ.

Πάνω στο 101ο μνημόνιο λοιπόν έγινε το ατύχημα και τραυματίστηκε ο αγκώνας μου.
Για όλα φταίει ο υπερβάλλοντα ζήλος που για ακόμη μία φορά έδειξα για την πατρίδα.

Δεν θέλω όμως να ασχολείστε τόσο με αυτό που έπαθα εγώ εχθές.
Νομίζω πως το ατύχημα που πρέπει να αρχίσει να σας απασχολεί και μάλιστα σοβαρά είναι άλλο.
Είναι αυτό στο οποίο πρόκειται να οδηγήσει τη χώρα μας ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ένα ατύχημα που θα είναι τροχαίο και ταυτόχρονα εθνικά καταστροφικό.
Τα τρενάκια του κυρίου Τσίπρα ή αλλιώς μικρού Αλέξη πολύ σύντομα θα πέσουν στα βράχια και τον Έλληνα στην εξαθλίωση και στη μιζέρια.
Στα του ατυχήματος τώρα: Πόλυ σύντομα ο αγκώνας μου θα γίνει καλά, όπως με διαβεβαίωσαν εδώ οι γιατροί.

Μέχρι όμως να αναρρώσει πλήρως το χέρι το σκίσιμο μνημονίων θα το εκτελώ με το άλλο.
Με την ίδια ένταση, με την ίδια ορμή, με το ίδιο πάθος, και με τον ίδιο ακριβώς πατριωτισμό.
Αυτό το τονίζω επειδή κάποια αριστερά παπαγαλάκια έχουν αρχίσει να λένε ότι το κάταγμα στο χέρι θα με κάνει να σταματήσω την αγαπημένη μου συνήθεια.

Οι αληθινοί ηγέτες στις δύσκολες στιγμές φαίνονται. Και εγώ είμαι τέτοιος.
Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα αγάπης που μου στέλνετε εδώ στο νοσοκομείο.

ΚΑΤ, 12.05.2015

Ο πραγματικός πρωθυπουργός στην καρδιά των Ελλήνων, Αντώνιος Σαμαράς».

https://komikotragiko.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: