Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΓΑΣ : ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ «ΤΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΚΙΔΑ».

Την 13η.Μαίου.2015 δημοσιεύθηκε άρθρο υπό το ψευδώνυμο «Μύρκας» με τίτλο «τι βουλευτή θέλουμε τελικά για τη Φωκίδα.
Κατά το τμήμα, που η κριτική του άρθρου με αφορά επισημαίνω ότι είναι εσφαλμένη και άδικη. Με τα άρθρα μου, που προσφάτως δημοσιεύθηκαν στον τοπικό τύπο και τα οποία προφανώς ανησύχησαν και ενόχλησαν μην χαθεί πρόωρα η καρέκλα του βουλευτή της Αριστεράς, εκφράζω την άποψή μου για τα τοπικά κι εθνικά δρώμενα και ασφαλώς θα συνεχίσω να το πράττω.

   Κατά τη θητεία μου ως Βουλευτής και Υφυπουργός, εκπροσώπησα επάξια τη Φωκίδα στο Κοινοβούλιο, τα Εθνικά και Διεθνή fora. Μια απλή ανάγνωση του περιοδικού ΒΟΥΛΗ και ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ κατά το χρονικό διάστημα 2004-2009 αποδεικνύει την κοινοβουλευτική μου δραστηριότητα.- Το πρόγραμμα του παραδοσιακού ελαιώνα της Άμφισσας, οι μελέτες του οδικού άξονα Θερμοπύλες-Αντίρριο, η συμπερίληψη της Φωκίδας στο καθεστώς προσλήψεων των παραμεθορίων περιοχών, που σήμερα αξιοποιούν οι τοπικοί παράγοντες για τη στελέχωση του Νοσοκομείου, το φράγμα Τολοφώνος και πολλά άλλα αποτελούν δικές μου παρεμβάσεις. Επιπλέον οφείλω να υπενθυμίσω ότι, όχι μόνο δεν υπέθαλψα, αλλά αντίθετα με προσωπικό κόστος πολέμησα το πελατειακό σύστημα. Για όλα αυτά είμαι πρόθυμος να συμμετάσχω σε οποιοδήποτε δημόσιο διάλογο, αρκεί όλοι να εκφράζουν τις απόψεις και την κριτική τους επώνυμα.

   Τέλος κατά την άποψή μου είναι θετικό να εκπροσωπούν το νομό, άνθρωποι, που ασκούν στη Φωκίδα την επαγγελματική τους δραστηριότητα και κατοικούν μόνιμα με τις οικογένειές τους εδώ. Η απαξιωτική αναφορά στον δικηγόρο, το γιατρό και το λογιστή, είναι προσβλητική, αφελής και ανοίκεια. Ποία είναι η εναλλακτική πρόταση του συντάκτη. Ο συνταξιούχος ή ο γόνος πολιτικής οικογένειας. Οι αλεξιπτωτιστές, οι συνταξιούχοι και οι βουλευτές του Αυγούστου έβαψαν την  Φωκίδα. Ελπίζω ο νυν βουλευτής, ν΄ αποτελέσει εξαίρεση.

 

ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΜΠΟΥΓΑΣ

Δικηγόρος Δρ.Ν LLM

(παρ΄Αρειω Πάγω & ΣτΕ)

Πρ. Υφυπουργός Βουλευτής

  

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: