Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ… ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗ: «Με παρακαλάνε, πρώην υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ»

lebentis

«Μου χτυπάνε την πόρτα πρώην υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που παρακαλάνε να τους βάλω στα ψηφοδέλτιά μου. Δεν θα το κάνω. Θέλω να βάλω στο ψηφοδέλτιο της Ένωσης Κεντρώων νέα πρόσωπα, νέα παιδιά».
Αυτό δήλωσε σήμερα με δηλώσεις του στην τηλεόραση του Σκάι ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων,Βασίλης Λεβέντης. Σύμφωνα με τον ίδιο «ο τρόπος που πέτυχε τη συμφωνία ο Τσίπρας, ήταν ο πιο ηλίθιος. Πληρώνουν πάλι οι πιο φτωχοί την κρίση. Τα μνημόνια θα πρέπει να τα κάνουν οι ίδιοι οι Έλληνες, δίκαια και με σωστό καταμερισμό βαρών και να τα στέλνουν στους Ευρωπαίους» δήλωσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης.
Αναφορικά με τις εκλογές δήλωσε ότι εάν μπει στη Βουλή, δεν θα συνεργαστεί μεν με το πρώτο κόμμα, ωστόσο θα στηρίξει συγκεκριμένες επιλογές. «Θα του δώσουμε κάποια σημεία για τις μεταρρυθμίσεις κι αν συμφωνήσουμε σ’ αυτά, εμείς δεν θέλουμε ανταλλάγματα και κυβερνητικές θέσεις. Θα μείνουμε στα βουλευτικά έδρανα, θα στηρίζουμε και θα παρακολουθούμε και θα ελέγχουμε το έργο τους». Διευκρίνισε επίσης: «Κάθε 30 του μηνός θα τους ελέγχω. Αν δεν προχωράνε οι μεταρρυθμίσεις εγώ θα αποσύρω την στήριξή μου. Εγώ δεν είμαι κορόιδο, δεν είμαι Καμμένος. Πρέπει να γίνει οριστική αλλαγή σε κάθε τομέα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: