Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Το μεγάλο παιχνίδι της Ιτέας 2016!!!!!







Όταν παίρνω φό-ρα , φό-ρα κατη-φό-ρα
το παιχνίδι τρέχει και δεν σταματά

Λείπεις ένα χρό-νο κι έχει πέσει τώ-ρα
έκλειψη ηλίου και μια σκοτεινιά

Όταν παίρνω φό-ρα φό-ρα κατη-φό-ρα
το παιχνίδι τρέχει και δεν σταματά

Έλα μου γέ-λα μου
με σένα το παιχνίδι είναι ζωντανό
Παίξε μου, τρέξε μου
και φύγε ό-ταν ο Καρνά-βαλος κα-εί

Έλα μου γέ-λα μου
και φέτος με τους γρίφους θα μπλε-χτεις

Παίξε μου, τρέξε μου
και φύγε ό-ταν έχεις πλέον τρελαθεί

Σάββατο σε κλαίω /θέ-λω
Ψέμματα για σένα δε λέω
5 Μάρτη έλα 10 το πρωί

Φοινικές κομμένους κΙ Κτεστραμμένους
τα σκαθάρια έχουν πάρτυ τρομερό

Μiami μουουουουου, Μiami μουουουουου,

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΙΤΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΡΓΑΝΟΝΟΥΝ ΑΛΛΑ.....ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΟΤΡΙΑ ΑΡΧΗ ΕΕ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΓΡΙΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ Η ΔΙΟΡΓΑΝΙΤΡΙΑ ΑΡΧΗ ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΦΤΕΙ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΙΞΤΕ ΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΙΤΕΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΘΜΕ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!!!ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΥΤΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Πετάγεσαι συνέχεια, μας βγάζεις τα μάτια με τις ανορθογραφίες σου, παρόλο που σου έγραψε κάποιος να μην εκθέτεις το σχολείο σου, για να ρίξεις τη χολή σου! Καλά έκανες και δεν πήρες μέρος! Και δεν ξέρω αν τα έμαθες, το 1ο βραβείο στα πιο μεγάλα παιδιά το πήρε η ομάδα της Α' Λυκείου, άρα μπουρδολογείς, το Λύκειο πήρε μέρος, γιατί υπάρχουν παιδιά που δε μασάνε τις συκοφαντίες σου!!!