Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Τα πικάπ επιστρέφουν στην μουσική και το σαλόνι σου





Η αλήθεια είναι πως η ηλικία μου πιθανόν να μην είναι κατάλληλη και σωστή να μιλήσει για μια συσκευή όπως τα πικάπ. Ήδη από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου που θυμάμαι και μπορώ να ανακαλέσω στην μνήμη μου, το πικάπ υπήρχε παρατημένο στο σαλόνι μας και η κασέτα ήταν το μοναδικό είδος που χρησιμοποιούσαμε. Τα χρόνια πέρασαν, τα cd ήρθαν, αντικατέστησαν τις κασέτες και πλέον δεν είμαι σίγουρος για την συνέχεια αφού φαίνεται να μην βρίσκω κάτι άλλο από την μνήμη του κινητού μου, tablet ή laptop.


Όσο και αν βάλαμε στα σπίτια μας σύγχρονα στερεοφωνικά κανείς μπορούσε να παραταρήσει ότι χώρος για τους δίσκους βινυλίου υπήρχε πάντα (τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον). Η κασέτα όμως δεν ακολούθησε την ίδια μοίρα. Πολλοί από εμάς παρά την πρόοδο ενδιαφερθήκαμε να διασώσουμε τα βινύλια που κληρονομήσαμε από τους γονείς μας αλλά όχι και τις κασέτες. Πιθανόν να φταίει η νοσταλγία και το χόμπι μερικών να συλλέγουν τέτοιους μεγάλους μαύρους δίσκους

Κάπως έτσι το πικάπ επιστρέφει

Τυχεροί όσοι δεν πετάξατε τα πικάπ των γονιών σας και φυλάξατε τις αναμνήσεις μέσα από τους δίσκους τους. Ακόμα και εσείς όμως που το κάνατε μπορείτε πολέον να το διορθώσετε. Τα πικάπ επιστρέφουν σταθερά. Με λίγα ευρώ θα αναβιώσετε μερικά από τα πιο ιστορικά τραγούδια και μελωδίες μεγάλων καλλιτεχνών και θα δώσετε στον χώρο σας μια ρετρό διάθεση και διαχρονικό στιλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: