Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Αυτός είναι ο ελληνικός προορισμός που θα σπάσει ρεκόρ τουρισμού φέτος

Κατά περίπου 23% περισσότερες κρατήσεις από τη Γερμανία για την Ελλάδα καταγράφει η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός του κόσμου, σε σχέση με πέρυσι και βρίσκεται σε τροχιά νέου ρεκόρ, όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή της. 

 Konstantinos Tsakalidis

Η Κρήτη παρουσιάζει αύξηση 14%, η Ρόδος 26%, η Κως 14% και η Κέρκυρα 6%, ενώ η Δυτική Πελοπόννησος 32%Τα σκήπτρα κατέχει η Χαλκιδική με 44%.   

Η Σάμος και η Λέσβος καταγράφουν επίσης αύξηση των κρατήσεων, παρά την περυσινή υποχώρηση λόγω του Προσφυγικού, όπως επίσης η Σαντορίνη, η Σκιάθος και η Κεφαλονιά.   

Η ΤUΙ, μάλιστα, αύξησε σημαντικά τις προσφορές της για το καλοκαίρι του 2017 προσφέροντας περισσότερα ξενοδοχεία έως και 40% σε Κρήτη, Ρόδο, και Κω. 

Παρά τη μεγαλύτερη άνοδο των κρατήσεων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα σε σχέση και με τους ανταγωνιστές της, ο διευθυντής της TUI Μάρεκ Αντριστσακ (Marek Andryszak) βλέπει περιθώριο για περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα.   


«Επενδύουμε εδώ και χρόνια σε καλές ξενοδοχειακές συνεργασίες και βελτιώνουμε τα προγράμματά μας. Αυτό αποδίδει. Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια για την Ελλάδα και θέλουμε να αναπτυχθούμε και τα επόμενα χρόνια. Στο επίκεντρο βρίσκονται μεγάλα ελληνικά νησιά, η ηπειρωτική χώρα και μικρότεροι προορισμοί. Η ζήτηση για την Ελλάδα θα παραμείνει και στο μέλλον αμείωτη» τονίζει. 

Παρά το μεγάλο ποσοστό κρατήσεων, η ικανοποίηση των πελατών της TUI έχει αυξηθεί στο 8,7% στην κλίμακα με άριστα το 10.   «Η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο του σέρβις δεν ήταν ποτέ καλύτερα από σήμερα» επισημαίνει στην ανακοίνωση της ΤUI ο Μάρεκ Αντριστσακ (Marek Andryszak). 

Τα ελληνικά ξενοδοχεία έχουν επιτύχει μεγάλες προόδους ιδίως στους τομείς «υπηρεσίες», «ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις» και «φιλοξενία». 
Συνολικά η Ελλάδα κατατάσσεται στους πιο δημοφιλείς αεροπορικούς τουριστικούς προορισμούς της TUI παγκοσμίως και καταλαμβάνει πλέον τη δεύτερη θέση μετά την Ισπανία.   

πηγή: AΠΕ/ ΜΠΕ 
Πηγή: www.lifo.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να σκεφτεί κανείς ότι η TUI έχει έρθει και έχει δηλώσει με τις πράξεις της ότι θα μείνει και θα επεκταθεί στην ............... Ερατεινή.
Ναι, δικός μας τόπος και αυτός, εδώ, δίπλα στους Δελφούς, έξω όμως απο το γήπεδο των μεταλλείων βωξίτη. Το Delphi Beach πουλάει ήλιο θάλασσα παραλία και Δελφούς. Και τα ορεινά χωριά της Δωρίδας πουλήσανε πέρυσι και θα πουλάνε αναψυκτικά και τσίπουρο κάθε χρόνο και περισσότερο. Και με τέσσερα χιλιόμετρα μικρές και μεγάλες παραλίες στα πόδια των Δελφών, Ιτέα και Δελφοί πεινάνε, τα μαγαζιά κλέινουν το ένα μετά το άλλο και όσα λειτουργούν χρωστάνε και στον διάολο λιβάνι. Η Άμφισσα νομίζει ότι ο τύπος με το κοντοβράκι, την κάλτσα και το πέδιλο, με την φωτογραφική μηχανή κρεμασμένη στο λαιμό και στην τσέπη λεφτά για παραδοσιακές γεύσεις και σουβενίρ, είναι εξωγήινος πρωταγωνιστής στην κινηματογραφική ταινία Άβανταρ.
Ζήτω στην βλακεία που μας δέρνει μέχρι θανάτου από ασιτία. Αρκεί να μην στεναχωρήσουμε το αφεντικό. Η παραλία των Δελφών ανήκει στο αφεντικό και η TUI να πάει να βρει αλλού να τα κάνει αυτά. Τελεία και παύλα. Οι βλάκες αποφασίσανε να πεθάνουν ηρωικά απο την πείνα για να υποστηρίξουν τον ευεργέτη αφεντικό που θα μας φτιάξει κτίρια στα σχολεία που ερημώνουν απο παιδιά όπως έφτιαχνε για πολλά χρόνια πλατείες στα χωριά που δεν κατοικεί πλέον κανείς. Ζήτω η βλακεία.