Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Kρεμάται επί ξύλου το ΑΤ Ιτέας… θα το ψηφίσετε κύριε Αστυνομικέ Διευθυντά Φωκίδος…;;;


    



































Σε πλήρη κινητοποίηση βρίσκονται όλοι οι φορείς της Φωκίδας εν όψει της αυριανής σύσκεψης στο γραφείο του Αστυνομικού Δ/ντή κ. Παναγιώτη Ρούμελη, όπου θα παρθούν οι αποφάσεις για το κλείσιμο του πολύπαθου Αστυνομικού Τμήματος Ιτέας. 


   Φανταστείτε ότι το συγκεκριμένο Τμήμα έχει αποσπασμένους ακόμη και στον Έβρο!   Βρήκαμε Παπά να θάψουμε πέντε – έξι… 

   Η δε Αστυνομική Δ/νση Φωκίδας έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να έχει αποσπασμένους που δεν τους έχει δει ποτέ… 

   Το χειρότερο όλων είναι ο ανερυθρίαστος εμπαιγμός του Υπουργείου, το οποίο διατείνεται ότι «περίμεναν ενστάσεις και προτάσεις που δεν υπήρξαν»… 
 Μα, καλά, πότε έκαναν δημόσια διαβούλευση, πότε γνωστοποίησαν το θέμα; Πότε ζήτησαν προτάσεις; 
 Παρ όλη την μυστικότητα το θέμα είχε διαρρεύσει και είχε αντιδράσει σύσσωμη η Φωκίδα… 

  Δεν έγιναν κινητοποιήσεις; 
 Δεν έγινε Δημοτικό Συμβούλιο; 
 Δεν υπήρξαν ψηφίσματα; 
 Δεν εστάλησαν έγγραφα στο Υπουργείο; 
 Δεν υπεβλήθησαν ενστάσεις; 
  Δεν έγιναν προτάσεις; 

 Ακόμη και σήμερα υπάρχουν αναρτημένες δεκάδες προτάσεις ακόμη και από τους Συνδικαλιστές!

   Εσείς κύριε Αστυνομικέ Δ/ντά, μετά από τόσους μήνες αντιδράσεων και με επίγνωση των συνεπειών για τους Πολίτες, τί θα αποφασίσετε αύριο; 

 Περιμένουμε να το δούμε αυτό…

* Από το 1972 είναι διεθνές φυλάκιο εισόδου - εξόδου:Προεδρικό Διάταγμα της 26-11/7-12-1929 - ΦΕΚ Α-427/7-12-1929   Περί καθορισμού σημείου εισόδου και εξόδου επιβατών εξωτερικού εν τοις συνόροις της Χώρας και λιμένων των θαλασσίων ταξιδευόντων.


Έχοντες υπ΄όψει το άρθρο 15 του νόμου 4310 προτάσει του Ημετέρου επί των Εσωτερικών Υπουργού και μετά σύμφωνον γνώμην του Συμβουλίου Επικρατείας απεφασίσαμεν και διατάσσομεν. 
Άρθρον 1
Δια την είσοδον και έξοδον των οδικώς δια των συνόρων ταξειδευόντων ατόμων καθορίζομεν τα κάτωθι σημεία και επί των οποίων θα ενεργήται ο υπό του ανωτέρω νόμου προβλεπόμενος έλεγχος:
Επί της Ελληνοαλβανικής μεθορίου.
α)Κακαβιά.
β)Μέρτζανη.
γ)Κρυσταλλοπηγή (Σμαρδέσιο) και
δ)Σογιάς (Αυχήν).
Επί της Ελληνοσερβικής μεθορίου.
α)Νίκη (Νεγκοτσάνη).
β)Δοϊράνη (μεταξύ των 56 και 56α Στρατιωτικών Φυλακίων).
Επί της Ελληνοβουλγαρικής μεθορίου.
α)Κούλα.
β)Εξοχή (Βέσμη).
γ)Επί της διασταυρώσεως των οδών Ξάνθης-Πασμακλή (όπου το υπ’ αριθ. 86 στρατιωτικόν φυλάκιον) και
δ)Πυράμου.
Επί της διασταυρώσεως των οδών Κομοτινής-Φιλιππουπόλεως (όπου το υπ’ αριθ. 66 στρατιωτικόν φυλάκιον).
Επί της Ελληνοτουρκικής μεθορίου.
α)Ορμένιον (Τσερμέν).
 
Άρθρον 2
Ο έλεγχος των Σιδηροδρομικώς εισερχομένων και εξερχομένων θα ενεργήται επί μεν της Ελληνοσερβικής μεθορίου εν Ειδομένη και Φλωρίνη (σιδηροδρομικού σταθμού), επί δε της Ελληνοτουρκικής εις την Νέαν Ορεστιάδα και Δίκαια με κέντρον το Πύθιον.
 
Άρθρον 3
Δια την είσοδον και έξοδον των θαλασσίως ταξειδευόντων επιβατών εξωτερικού καθορίζομεν τους λιμένας Πειραιώς, Πατρών, Κερκύρας, Θεσσαλονίκης, Καβάλλας, Ηρακλείου, Χανίων, Σάμου (Λιμ. Βαθέος), Χίου, Μυτιλήνης, Πρεβέζης, Σύρου, Αλεξανδρουπόλεως και Κάστρου (Λήμνου).
 
Άρθρον 4
Αι ενεργούσαι τον έλεγχον Αστυνομικαί Αρχαί θα φέρωσι τον τίτλον «Αστυνομικός Έλεγχος Διαβατηρίων» με την διάκρισιν του σημείου εις ο ενεργούσι.
 

Άρθρον 5
Η δι’ άλλων λιμένων ή σημείων διέλευσις ταξειδιωτών, πλην των ανωτέρω καθορισθέντων απαγορεύεται.
Εις τον αυτόν Υπουργόν ανατίθεται η του παρόντος Διατάγματος δημοσίευσις και εκτέλεσις.
 
Εν Αθήναις τη 26 Νοεμβρίου 1929



Σχόλια
* Επίσης ορίστηκαν τα σημεία εισόδου (Χιονάδες και) Δρυμάδες, στην Ελληνοαλβανική μεθόριο (Π.Δ. 15/18 -5-1931. Το σημείο Χιονάδες καταργήθηκε από το Π.Δ. 8/18 -6- 1934).
* Έχουν προστεθεί επίσης οι περιοχές «Κήποι» και «Καστανιές» στην Ελληνοτουρκική μεθόριο και η περιοχή «Εύζωνοι» στα σύνορα Ελλάδας-FYROM (Β.Δ. 294 της 29.4 /10.5.1972, ΦΕΚ Α΄ 67).
* Για τις αεροπορικές συνδέσεις προστέθηκαν οι αερολιμένες Ν. Φαλήρου, Μικράς Θεσ/νίκης, Φαιακίου Κερκύρας, Σούδας Χανίων, Αλεξανδρουπόλεως, Ιωαννίνων, Τατοΐου, Όρμου Ελευσίνος, Όρμου Πορτοράφτη, Γέρας Μυτιλήνης, Πατρών, Σύρου και Αγ. Νικολάου (Σπιναλόγκας), Ηρακλείου, (Π.Δ. 15/18 -5- 1931), Μεσσήνης, Ρόδου, Ηρακλείου και Ανδραβίδας (Β.Δ. 294 της 29.4/10.5.1972, ΦΕΚ Α΄ 67), Ζακύνθου (Π.Δ. 354 της 8/21.5.1974, ΦΕΚ Α΄
 139).

* Στα ανωτέρω προστέθηκαν τα λιμάνια Βόλου, Καλαμών και Αργοστολίου (Π.Δ. 20/23.7. 1930), Άνδρου (Π.Δ. 15/18.5.1931), Κατακώλου (Π.Δ. 30.6./8.7.1931), Λαυρίου και Κέας (Π.Δ. 8/18.6. 1934). Πάτμου, Μυκόνου, Ρόδου, Ελευσίνος, Γυθείου, Χαλκίδος, Κω, Δασειάς Κερκύρας, Ιτέας, Ναυπλίου, Πυθαγορείου Σάμου, Πύλλου, Ζακύνθου, Κορίνθου και Ηγουμενίτσης (Β.Δ. 294 της 29.4/10 .5.1972, ΦΕΚ Α΄ 67), Περάματος (Π.Δ. 434 της 4/16.7. 1975, ΦΕΚ Α΄ 139).

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συνήθως οι ιδιωτικές επιχειρήσεις βάζουν λουκέτο αν δεν έχουν ικανοποιητικό οικονομικό αποτέλεσμα.

Μήπως στην βάση αυτή κλείνουν και το Α.Τ Ιτέας;
Μήπως δεν έχουν κάνει καλά την δουλειά τους ;
Mώπως δεν έχουν αστυνομεύσει σωστά;
Μήπως έχουμε θρηνήσει νεκρά παιδιά τα τελευταία 15 χρόνια από ναρκωτικά και δεν έγιναν εξακριβώσεις -έρευνες-ταυτοποιήσεις και τελικά συλλήψεις;
Μήπως -παρά τις συνεχείς παραινέσεις πολιτών και φορέων- η τροχαία δεν κάνει όπως θάπρεπε την δουλειά της και η πόλη έχει γίνει επικίνδυνη να την περιδιαβεί κανείς επειδή δεν τηρείται ο Κ.Ο.Κ ;
Mήπως βολεύει το νευραλγικότερο σημείο της πόλης πούναι η παραλία της , να αστυνομεύεται απ την ανύπαρκτη λιμενική αρχή και το Α.Τ να λέει ..μμμ δεν έχω αρμοδιότητα;
Ξέφραγο αμπέλι είναι η πόλη αγαπητοί κύριοι. Και ο Αστυνομικός Διευθυντής προφανώς γνωρίζει το χάλι αυτό.
Όπως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ έτσι δεν θάχει και καμία δημόσια υπηρεσία . Θα ακολουθήσει και το κλείσιμο της Π.Υ (όπως είδατε ναυτιλιακή εταιρία έκανε δωρέα όχήματος στην ενδοχώρα (Άμφισσα)και όχι στο παραθαλάσσιο τμήμα της(Ιτέα)!!! επαναλαμβάνω : ναυτιλιακή εταιρία...θάλασσα)
Η παρουσία της αστυνομίας και της λιμενικής αρχής είναι τυπική στην πόλη.