Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

ΑΚΡΟΠΟΛΙΚΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ.

Φωτογραφία του Fanis Tsakalos.

Ήταν 18:30, το απόγευμα της Τρίτης 27 Μαΐου του 1980 (...37..πίσω)


Ένας τεράστιος αγώνας (το 27ο) ήταν σε εξέλιξη κι ένα τεράστιο πλήρωμα (ήδη οι 1οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του '79) ήταν στην αφετηρία της ασφάλτινης Δεσφίνας, που εκείνη την χρονιά ξεκινούσε από το επίπεδο της θάλασσας.


Τεράστια σε διαστάσεις ήταν και η εργοστασιακή Mercedes 450 SLC 5,0lit του Gr/4 που οδηγούσε ο ξανθός Σουηδός. 

Παρ' ότι είχε ήδη 1,5 μήνα στην Ελλάδα για δοκιμές εξέλιξης, το αυτοκίνητο ήταν παντελώς ακατάλληλο για αγώνες τύπου: "Ακρόπολις".

Ήταν 18οι & 15οι αντίστοιχα, στις ανασυγκροτήσεις της Καλαμπάκας Ι και Καλαμπάκας ΙΙ, 14οι στο Λαγονήσι, 14οι στην Αρχαία Ολυμπία...

Σ' όλο τον αγώνα ταλαιπωρήθηκαν από την απίστευτη φθορά των ελαστικών, απ τα φρένα, συνέπεια και των δυο: ενα ξεγυρισμένο τουμπάρισμα... 

Στις 02:00 την νύχτα και πριν ξημερώσει η Πέμπτη 29/05/1980, στην 47(!!!) Ε.Δ. Ελληνικό ΙΙ, η ταλαιπωρημένη Mercedes 450 SLC, έκαψε φλάντζα κεφαλής και βγήκε στην άκρη του δρόμου...Δεν κέρδισαν ούτε μια Ε.Δ. στον αγώνα εκείνης της χρονιάς...


Fanis TsakalosΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: