Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΙΤΕΑ... Ειδ. διαδρομή "ΒΩΞΙΤΕΣ Ι" - "Παράξενα κι ενδιαφέροντα παλαιότερων Ακρόπολις" Νο2 27ο του...1980!

Φωτογραφία του Fanis Tsakalos.

Φωτογραφία του Fanis Tsakalos.

Είναι Δευτέρα 26 Μαίου, η 1η ημέρα του 27ου Ράλλυ Ακρόπολις και η 7η Ειδ.Διαδ. "Βωξίτες 1" σε εξέλιξη..

.
Το Gr1 Escort RS (No86) που οδηγεί ο αείμνηστος ΠΑΥΛΟΣ ΜΟΣΧΟΥΤΗΣ (1953-21/08/2010) και συνοδηγεί ο Haris Lionis στην 1η κλειστή αριστερή των "Βωξιτών" φεύγει...ευθεία, λόγω σπασμένης μπίλιας εμπρός δεξιού ψαλιδιού!!!

Το τί συνέβει στην συνέχεια, μας το περιγράφει ωραιότατα, ο αείμνηστος πια, ΠΑΥΛΟΣ ΜΟΣΧΟΥΤΗΣ, στο τεύχος Νο 118, 7ος/1980, των "4ΤΡΟΧΩΝ" που είχε και την πολυσέλιδη περιγραφή του αγώνα: 
"Έχουμε σκοπό να αυξήσουμε ρυθμό από την Ειδική του Βωξίτη που φτιάχνει ο δρόμος. Έτσι λοιπόν φτάνουμε στην Ιτέα, κάνουμε σέρβις, και πάμε στην εκκίνηση του "Βωξίτη". 5,4,3,2,1,GO +50 Αριστερή Σανίδα, 80 Δεξιά Μέτρια, 80 Αριστερή Μέτρια και...το αυτοκίνητο δεν στρίβει! Ευτυχώς υπάρχει χώρος & δεν υπάρχει κανένα δυσάρεστο επακόλουθο, ούτε για εμάς, ούτε για τον κόσμο που παρακολουθεί. Η διάγνωση γίνεται αμέσως, σπασμένη μπίλια ψαλιδιού. Η δεξιά ρόδα πάει όπου θέλει. Απελπισμένα καλούμε με το C.B. το ALFA SERVICE & να που μας ακούνε. Μόλις έχουν φύγει από την Ιτέα και κατευθύνονται στην Λαμία. Γυρνάνε αμέσως προς τα πίσω και για καλή μας τύχη ακολουθούν ένα δρόμο που τους δείχνουν οι θεατές & έρχονται ακριβώς στο σημείο που βρισκόμαστε χωρίς να μπούν στην Ειδική. Οταν φτάνει το σέρβις μας διαπιστώνουμε πως δεν έχουν ψαλίδι μαζί τους. Βλέποντας τις προσπάθειες και τα ξενύχτια τόσων ημερών να πηγαίνουν χαμένα πάιρνουμε το θάρρος και λύνουμε το ψαλίδι από το Escort κάποιου θεατή που βρίσκεται σε πιο μακρινή στροφή. Σκεφτείτε την έκπληξη και την χαρά μας που όταν έρχεται ο ιδιοκτήτης οχι μόνο δεν παρεξηγείται αλλά αντίθετα χαίρετε που κατ' αυτό τον τρόπο γίνεται αιτία να συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Η καθυστέρηση μέχρι να μπεί το ψαλίδι είναι 18' μέσα στην Ειδική & 15' στην νορμάλ. Με το που ξεκινάμε προσπαθούμε να ξεχάσουμε ότι έγινε...."
Στις φωτογραφίες το πληγωμένο Escort δέχεται τις περιποιήσεις του Alfa Service χρησιμοποιώντας το ανταλλακτικό απ το Escort του θεατή...
Βέβαια στον ...4ήμερο αγώνα των 2,744km & των 56 Ε.Δ. το Gr1 Escort παρουσίασε σωρεία άλλων προβλημάτων, όπως: μπόσικα τιμονιού, μπιέλα να χτυπάει, κομμένα πίσω αμορτισέρ, κομμένα σωληνάκια πίσω φρένων...ΑΛΛΑ το πλήρωμά του κατάφερε και το γύρισε πίσω στο κατάμεστο Παναθηναϊκό Στάδιο της Αθήνας, αργά το απόγευμα της Πέμπτης 29 /5, στην 20η θέση της Γεινκής κατάταξης & στην 1η θέση του Gr1. Αναμφισβήτητα τεράστια επιτυχία!

Από 

Fanis Tsakalos προς ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: